در آوردن اشیاء از لوله

در آوردن اشیاء از لوله

افتادن وسیله در داخل لوله‌های فاضلاب یکی از شایع‌ترین اتفاقات ممکن است. این مسئله می‌تواند برای هر فردی در هر مکانی اعم از حمام، دستشویی، سینک و… اتفاق بیفتد. این مشکل علاوه بر اینکه موجب گرفتگی لوله گشته، سبب از دست‌دادن شیء قیمتی و ارزشمندتان می‌گردد. اگر گمان می‌کنید توانایی در آوردن اشیاء از لوله را دارید می‌توانید خودتان دست‌به‌کار شوید. اما اگر فکر می‌کنید که با دست زدن و تکان دادن لوله‌ها و فاضلاب اوضاع بدتر می‌شود؛ دست نگه دارید و هر چه سریع‌تر با شرکتی متخصص برای کمک‌گرفتن، تماس حاصل نمایید.

انواع خدمات ما در خصوص خروج اشیاء

• در آوردن گوشی و تلفن همراه از داخل لوله فاضلاب، توالت و …

 • در آوردن صابون از داخل لوله حمام (جهت جلوگیری از مسدود شدن لوله‌ها)

 • در آوردن کلید، سوئیچ از لوله آشپزخانه، لوله فاضلاب و…

 • در آوردن انگشتر از فاضلاب، چاه و …

• در آوردن گردنبند از لوله فاضلاب و…

• در آوردن النگو

• در آوردن تبلت از داخل لوله

• در آوردن اسباب‌بازی

• در آوردن فلش گوشی

و سایر موارد دیگر

چه مواقعی باید برای در آوردن طلا به تیم متخصص مراجعه کنیم؟

بعد از اینکه طلا و یا اشیاء ریز قیمتی شما به داخل توالت، فاضلاب و … افتاد. ابتدا باید بررسی کنید که آیا می‌توانید آن را ببینید. ممکن است به دلیلی سنگین بودن به زیر سیفون رفته و یا به داخل چاه راه‌یافته باشد. در این صورت شما بدون داشتن تجهیزات و تخصص لازم نمی‌توانید کاری از پیش ببرید. لازم است که با تیم متخصص این کار، تماس گرفته و در خواست کمک نمایید و تا آمدن سرویس‌دهنده دست به هیچ یک از لوله‌ها و یا سیفون (اعم از بازکردن آب و یا تکان دادن و ضربه‌زدن) نزنید.

• در آوردن کلید از داخل لوله

از دیگر اتفاقات ناخوشایند می‌تواند افتادن کلید به داخل چاه فاضلاب باشد. مخصوصاً اینکه فقط یک نسخه از  کلید وجود داشته باشد. این کلید می‌تواند کلید خانه، ماشین، دفتر کار و یا … باشد. باتوجه‌به اینکه آن وسیله‌ای مهم برای شما به‌حساب می‌آید و ممکن است با تلاش بی‌حاصل خود اوضاع را بدتر کرده و موجب راهی شدن آن به فاضلاب شهری و یا چاه بزرگ گردید. در آن صورت است که یافتن آن تقریباً به‌مانند یافتن سوزن در انبار کاه است. سعی کنید در مواجهه با چنین مواقعی، احتیاط کنید؛ سس با شرکت آزموده و متخصص تماس گرفته و یاری بخواهید.

افتادن طلا و انگشتر در فاضلاب

اگر در حال استفاده از حمام یا توالت هستید و یا در سینک ظرف‌شویی چیزی را می‌شویید، این لوله‌ها؛ حلقه، زنجیر، دستبند و یا هر شیء قیمتی را می‌توانند ببلعند. این یک کابوس برای هر فرد است. کسی دوست ندارد با این اتفاق مواجهه گردد اما گاهی سهل‌انگاری یا عجله داشتن سبب می‌شود به‌صورت اتفاقی بد و ناخوشایند، در زندگی ما بیفتد. در آوردن چنین اشیاء ریز و گران‌بهایی از فاضلاب بسیار مشکل و یا حتی غیرممکن است. این اشیاء علاوه بر اینکه ارزش مادی دارند گاهی نیز می‌توانند دارای ارزش معنوی بالایی باشند.

اگر شما با چنین اتفاقی روبه‌رو شدید هرگز به داخل چاه یا سینک آب نریزید و یا سعی بر ضربه‌زدن و تکان دادن آن نکنید. زیرا باعث حرکت آن‌ها در امتداد لوله‌ها می‌گردد. مگر اینکه این کار را به تیم متخصص و همراه با تجهیزات لازم بسپارید تا به‌راحتی و بدون ضربه‌زدن و آسیب به اشیاء شما، آن را خارج گردانند.

افتادن تلفن در فاضلاب

امروزه هر جا می رویم تلفن همراه خود را نیز به همراه داریم.  این مکان حتی می تواند توالت نیز باشد. این کار اکثر اوقات بسیار خطرناک بوده و منجر به سقوط تلفن به داخل توالت می گردد. این توالت ها می توانند فرنگی یا ایرانی باشند در هر صورت اتفاق های ناخوشایند همیشه در زندگی وجود دارند.

در این هنگام است که خود را بدشانس ترین فرد دنیا می دانید از آنجایی که تلفن یک وسیله تقریبا بزرگ است می توانید آن را با دست  و یا با قلاب بردارید فقط باید برای این کار کاملا جانب احتیاط را رعایت کنید تا هیچ گونه آسیبی به آن نرسانید چون در غیر این صورت تلاش شما هیچ فایده ای نخواهد داشت.

اگر احتمال می دهید که از عهده این کار بر نمی آید و ممکن است در میان عملیات منجر به فرو رفتن هر چه بیشتر تلفن و یا آسیب زدن به آن در حین در آوردن، باشید بهتر است دست نگه دارید و سریعا با تیم متخصص این کار یعنی شرکت لوله بازکنی بزرگ تهران تماس بگیرید و سرویس کار مخصوص را در اسرع وقت در مکان مورد نظرتان حاضر یابید. آنها با استفاده از چنگک مخصوص در آوردن اشیا این کار را برای شما در کمتر از چند دقیقه انجام می دهند.

بیرون آوردن سریع اشیاء

شرکت لوله بازکنی تهران بزرگ با تضمین صددرصدی در ارائه انواع خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن همراه شماست. این مجموعه با داشتن کادر حرفه‌ای و آزموده در انجام خدمات خود جزو بهترین شرکت‌های ایران در این حوزه است. کارشناسان و سرویس‌کاران این مجموعه با داشتن سابقه کاری چندین‌ساله و مجهز به‌تمامی تجهیزات لازم دراین‌خصوص، برای رفع مشکل شما عزیزان به‌صورت شبانه‌روزی حاضر به ارائه خدمات است. در آوردن اشیاء از لوله نیاز به مهارت و تجربه کافی است اگر بدون داشتن تجربه و مهارت اقدام به انجام این کار کنید ممکن است به اشیاء آسیب رسانیده و همین‌طور آن را به داخل چاه هدایت کنید.

لازم به ذکر است که یکی از شایع‌ترین علت‌های گرفتگی چاه توالت ایرانی، فرنگی و کف‌شورهای حمام، آشپزخانه و … افتادن جسم خارجی به داخل چاهک آن‌ها می‌باشد.

سینک ظرف‌شویی

در آوردن اشیاء از لوله ای مانند لوله سینک که گیرکرده از دیگر جاهای دیگر (توالت، لوله حمام و…) خیلی آسان‌تر است. برای در آوردن وسیله‌های گیرکرده در این لوله‌ها کافی است لوله‌های پایین آن را بازکرده و وسیله را به‌آسانی خارج نمایید اما اگر این اشیاء به وسیله تکان‌هایی که به لوله‌ها داده‌اید و یا آبی که ریخته شده از لوله‌های قابل بازکردن عبور کرده و وارد لوله اصلی گردیده، دیگر کار از کار گذشته، در این صورت باید حتماً برای خروج آن، استادکار لازم را اعزام نمایید.

در آوردن اشیاء از داخل چاه

بعضی اوقات وسایل خود را با بی‌توجهی حمل می‌کنیم. یا به‌صورت اتفاقی و از روی بدشانسی در نقطه‌ای که نباید قرار می‌گیریم و بی‌خبر از افتادن وسایل خود به جاهای خطرناکی مانند چاه‌ها می‌شویم. در آوردن این اشیاء بسیار سخت و طاقت‌فرسا و یا برای شخص غیرحرفه‌ای امکان‌ناپذیر می‌باشد. اصلاً نگران نباشید دنیا به آخر نرسیده شما کافی است فقط شماره تماس تیم متخصص را بگیرید و بقیه کار را به آن‌ها بسپارید.

در آوردن اشیاء با فنر پنجه ای:

برای در آوردن اشیاء از چاه و فاضلاب و لوله‌ها و… یکی از به‌روزترین وسیله‌ها استفاده از فنر پنجه ای است. استفاده از این ابزار نه‌تنها سبب سهولت در درآوردن اشیاء می‌گردد بلکه باعث می‌شود که در حین انجام عملیات به‌وسیله موردنظر هیچ آسیب وارد نگردد.

در آوردن اشیاء با دستگاه مکش

دستگاه مکش از دستگاه‌های  پر قدرتی است که برای در آوردن اشیاء از داخل لوله‌های فاضلاب و چاه‌ها بسیار مورداستفاده قرار می گیرد. این دستگاه کاربردی در کمترین زمان ممکن با کم‌ترین آسیب اشیاء موردنظر شما را از هر قسمت از فاضلاب که باشد، خارج می‌نماید. ناگفته نماند استفاده از این دستگاه‌ها نیاز به آموزش دارد و هر شخصی قادر به استفاده از آن‌ها نمی‌باشد.

قلاب فلزی جهت درآوردن اشیاء

قلاب فلزی وسیله‌ای دیگر جهت درآوردن اشیاء از فاضلاب‌ها می‌باشد. قلاب را به‌اندازه موردنیاز صاف‌کرده به‌طوری که طول آن از یک متر بیشتر باشد. سس سر آن را به سمت بالا تا کنید تا شکل قلاب به خود بگیرد و سس آن را وارد چاه یا لوله نموده و شیء موردنظر را به آن اتصال دهید و بیرون بکشید این وسیله بیشتر در خارج ساختن اشیایی مانند انگشتر، دستبند و … کاربرد دارد.

خدمات شرکت لوله بازکنی تهران بزرگ

• در آوردن اشیاء بدون آسیب رساندن

• خروج تضمینی اشیاء

• امکان خروج اشیاء در کوتاه‌ترین زمان ممکن

• استفاده از بهترین و به‌روزترین ابزار

نکات مهم برای خارج‌کردن اجسام از لوله فاضلاب

قبل از انجام هر کاری هول نشوید. تمرکز کنید، دست به هیچ کاری نزنید تا زمانی که تصمیم بگیرید بهترین کار چیست و چه باید بکنید.

از آب ریختن و تکان دادن لوله‌ها و یا دست بردن به داخل لوله‌ها اجتناب کنید. خصوصاً اگر لوله‌ها باریک و دارای خمیدگی باشند. از واردکردن هرگونه قلاب و سیخ بدون دیدن شیء در دیدرس خودداری کنید. قبل از آن باید چراغ‌قوه را روشن کرده و توجه کرده که آیا شیء موردنظر را می‌توانید ببینید. بعد در صورت امکان سعی در بیرون آوردن آن نمایید.

شرکت لوله بازکنی تهران بزرگ

شرکت لوله بازکنی تهران بزرگ با ارائه انواع خدمات در خدمت شما عزیزان است. این مجموعه با داشتن کادر مجرب و متخصص همراه با کارشناسان ویژه توانایی ارائه خدمات به تمام نقاط تهران را دارا می‌باشد. فقط با یک تماس در هر نقطه از تهران که باشید می‌توانید سرویس‌کار موردنظر خود را در کمتر از نیم ساعت به محل موردنظر اعزام نمایید.

محله‌های تحت پوشش شرکت لوله بازکنی تهران بزرگ

شرق تهران

تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروری، علم و صنعت، فرجام، سراج، شمس‌آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تسلیحات، فدک، هفت حوض، در دشت، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، تهران‌نو، دماوند، نیرو هوایی، نبرد، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، ابوذر، سیزده آبان، فرزانه، سرآسیاب دولاب، ۱۷ شهریور، نامجو، میدان سپاه، میدان امام حسین، سبلان،

محله شمال

 تجریش، دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، شهرک نفت، چیذر، در آباد، ولنجک، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کاشانک، دزاشیب، سوهانک، آجوادینه، الهیه، نیاوران، کامرانیه، اختیاریه، ونک، میرداماد، ولیعصر، ظفر، قلهک، دروس، دولت، دیباجی، پاسداران، جردن، سیدخندان، پونک، شهر زیبا، فرحزاد، شهران

جنوب تهران

افسریه، مسعودیه، کاروان، مشیریه، خاور شهر، پاکدشت، شوش، راه‌آهن، کیان‌شهر، شهرک بروجردی، جوادیه، نازی‌آباد، یاخچی‌آباد، عبدل‌آباد، علی‌آباد، مترو شهرک شریعتی، خانی‌آباد نو، نعمت‌آباد، فلاح، خزانه، مولوی، منیریه، شهرری، ۱۳ آبان، دولت‌آباد، خاوران

محله غرب

 سعادت‌آباد، شهران، شهرک زیبا، شهرک غرب، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک دریا، باغ فیض، شمشیری، شهرک غرب، بلوار فردوس، دریا نو، ستارخان، استاد معین، صادقیه پونک،  تهرانسر، چیتگر، زیبا شهر، دهکده المپیک.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید