تعمیر و لوله کشی آب

لوله کشی

لوله کشی یکی دیگر از خدمات شرکت لوله بازکنی بزرگ تهران می باشد. این مجموعه در راستای خدمات رسانی به شما عزیزان روز به روز بر ارائه خدمات و بروز رسانی آن ها، نهایت تلاش خود را به کار می گیرد.

 لوله کشی یکی از مهم ترین قسمت های منزل یا مجتمع تجاری ویا … می باشد. از آنجایی که اگرمشکلی د این بخش به وجود آید به تمامی ساختمان آسیب وارد کرده و مشکلات متعددی را به بار می آورد و تبدیل به یک معضل می گردد. به طوری که برای حل آن اگر دیر و یا درست اقدام ننمایید؛ شما را متحمل هزینه های اضافی و مشکلات بی شماری می گرداند.

اگر برای حل مشکل لوله کشی و یا هر مشکل و احتیاجی در این زمینه دارید به متخصص آن کار در زمینه مخصوص مراجعه نکنید منجر به خسارات بسیار خواهید شد. پس به ضرب المثل قدیمی گوش فرا داده و کار را باید به کاردان سپرد.

چرا باید از لوله کش کمک بگیریم؟

اولا با توجه به اینکه لوله کش دانش، تبحر، تجربه بیشتر و ابزار، تجهیزات مختلف و استاندارد تا پیشرفته را در این زمینه دارا می باشد. پس بهتر است برای مشکلات لوله کشی خود به آنها مراجعه کنیم .

 انواع خدمات شرکت لوله بازکنی تهران بزرگ:

تعمیر نشتی ها

شنیدن صدای چکه چکه کردن آب یکی از صداهای آزار دهنده ای می باشد که علاوه بر اینکه صدای ناخوشایندی را ایجاد می کند ممکن است به این معنی باشد که یک جای کار ایراد دارد و احتمال اینکه لوله هلای نصب شده شکسته یا خورده شده باشند وجود دارد. این مشکلی است که تقریبا تمامی خانه ها با آن مواجهه می شوند و گاها به جای حل آن، به این مسئله اهمیتی نمی دهند و رفته رفته این مشکل بزرگ تر شده و هزینه و مشکلات بیشتری را به بار می آورد.

کارشناسان متخصص ما در زمینه نشتی با تجهیزات و تبحر خود به راحتی می توانند این مشکل را برطرف نمایند. مشکلی که شما برای حل آن شاید ساعت ها یا روز ها صرف کنید و نتیجه ای نبینید، متخصصین ما به راحتی و در زمان کم آن را برطرف خواهند نمود.

تمیز کردن زهکشی

فاضلاب های سینک و یا توالت اگر به موقع تعمیر نگردند ممکن است مسدود شوند. و منجر به سرریز شدن آب ومشکلات دیگری گردند. برای تمیز کردن زهکشی ابتدا باید علت انسداد را پیدا کرده سپس اقدام به حل آن نمایند. در این گونه موارد از لوله کشی متر و خدمات بازرسی دوربین استفاده می کنند که بهترین نتیجه را با کم ترین خسارت به همراه دارد.

هیدروجت کردن

اگر لوله های شما مسدود شده اند و با روش های معمول و ساده مشکل برطرف نمی گردد. مطمئنا استفاده از هیدرو جت ( روشی ساده در عین حال بسیار موثر است) به نحو بسیار کارآمدی این مشکل را برطرف می کند با این حال این روش فقط توسط لوله کش بسیار حرفه ای قابل انجام است.

تعمیر خط فاضلاب

مشکلاتی که در فاضلاب به وجود می آید از بوی بد گرفته تا پس زدن آب و… که برای سلامتی نیز بسیار مضر می باشند. اگر با چنین مشکلی روررو شدید حتما باید با یک لوله کش متبحر تماس گرفته و برای حل آن اقدام نمایید.

خدمات خط فاضلاب جت وکیوم

این یکی از روش های قابل اطمینان و کارآمدی است که علاوه بر اینکه با محیط سازگار بوده بسیار مقرون به صرفه نسبت به حفر چاه در زمین و پیدا کردن مشکل می باشد. د راین روش جت های پر قدرت را از طریق خطوط فرستاده و لوله ها را تمیز می کنند این روش بسیار کارآمد بوده هیچگونه آسیبی به لوله ها و دیگر نقاط نمی رساند.

پمپ سامپ

بلایای طبیعی مانند سیل را نمی توان اجتناب کرد، اما راه هایی وجود دارد که می توانید مطمئن شوید که خانه شما توسط آب اضافی آسیب نمی بیند. پمپ سامپ آب را از پایه خانه شما می گیرد و آن را به بیرون پمپاژ می کند. در پایین ترین نقطه خانه شما قرار می گیرد و کل زیرزمین را پوشش می دهد. همچنین می تواند در مواقع اضطراری ترکیدگی لوله مفید باشد.

چک های تعمیر و نگهداری لوله کشی

گاها اتفاق می افتد با اینکه میزان آب مصرفی شما بسیار کم است ام با افزایش شدید قبوض آب خود روبرو می شوید. در این گونه موارد ممکن است شیرآلات و یا لوله های شما نشتی داشته باشند. برای بررسی وپیدا کردن این مشکل و جلوگیری از هزینه های اضافی می توانید از خدمات لوله بازکنی بزرگ تهران بهره مند شوید.

نصب لوازم لوله کشی

اگر نیاز به نصب لوله کشی جدید یا نصب شیرآلات جدیدی دارید اما زمان و همچنین ابزار و دانش کافی در این زمینه را ندارید می توانید برای انجام آن از ما کمک بگیرید. تا در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن این کار را به انجام برسانند.

تعمیر و نگهداری سپتیک تانک

اگر خانه شما مجهز به سیستم سپتیک تانک می باشد برای جلوگیری از سر ریز شدن و … به یک لوله کش ماهر نیاز دارید تا سیستم شما را بررسی کرده و برای نگهداری از آن بهترین راه ها را ارائه دهد.

آبگرمکن

تعمیر و تعویض آبگرمکن نیاز به متخصص ماهر دارد. آبگرمکن وسیاه ای است که اگر بدون داشتن تجربه و دانش کافی اقدام به تعمیر یا نصب آن نمایید می تواند بسیار خطرناک باشد. بنابراین حتما برای نصب آن از متخصص و کارشناس کمک بگیرید.

تعمیر توالت فرنگی

خدماتی که این شرکت در این خصوص ارائه می دهد شامل تعمیر توالت فرنگی، رفع گرفتگی توالت، رفع نشتی توالت، نصب و تعویض توالت، و تعمیر نشتی توالت فرنگی در توالت های مسکونی و تجاری می باشند.

تعمیر سینک

گرفتگی یا نشتی سینک یکی از مشکلاتی می باشد که تقریبا در تمامی آشپزخانه ها با آن مواجهه می شویم. این مسئله پیش می آید شما را از انجام کارهای روزمره خانه باز می دارد و باعث ناراحتی می گردد. تکنسین های ما برای حل گرفتگی سینک ها و نصب انواع آن شما را به همراه شماست.

تعمیر و نصب ماشین ظرفشویی

گاهی اوقات بدون خطوط تخلیه ماشین ظرف شویی با مواد غذایی و سایر زباله ها مسدود گردد. اگر خط لوله آب گرفتگی یا پیچ خوردگی داشته باشد، ممکن است ماشین ظرفشویی مقدار مناسب آب، برای تمیز کردن ظروف را دریافت نکند. 

نصب و تعمیر ماشین لباسشویی

آب ایستاده در ماشین لباسشویی شما ممکن است نشان دهنده گرفتگی خط لباسشویی باشد. و همچنین نشتی شلنگ نیز می تواند مشکلی حائز اهمیت باشد که باید در رفع آن اقدام کنید. که باید برای حل این مشکل حتما از متخصص ویژه این کار با تجهیزات لازم را استخدام نمایید تا درسریع ترین زمان ممکن با حداقل ترین هزینه جانبی در حل آن به شما کمک کند.

لوله کشی اضطراری

یکی از مزایای خدمات شرکت ما ارائه خدمات 24 ساعته در تمامی روزها حتی ایام تعطیل نیز می باشد. شرکت لوله بازکنی تهران بزرگ در تمامی نقاط تهران در کم ترین زمان ممکن (نهایتا 30 دقیقه) قابل دسترسی است. فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا با متخصصین و کارشناسان باتجربه و آزموده در حداقل ترین زمان ممکن در خدمت شما باشیم.

خدمات لوله کشی تجاری:

خدمات لوله کشی تجاری شامل فرآیندهایی برای از بین بردن زباله هایی است که باعث ایجاد بلوک و گرفتگی می شود از جمله جلبک‌ها، قارچ‌ها و شاخه‌های درخت، به‌علاوه ضایعات غذا و زباله‌هایی که مانع حرکت مناسب می‌شوند. برای رفع انسداد، لوله‌کش‌ها از فناوری‌های مدرن مانند ماشین‌های جت آب استفاده می‌کنند.که درزمینه لوله کشی برای ساختمان های بزرگ بسیار مناسب و کارآمد می باشد. 

خدمات لوله کشی مسکونی:

گرفتگی ها، خطوط فاضلاب آسیب دیده و… همگی می توانند باعث مشکلات لوله کشی در خانه شما گردند.  نصب و نگهداری لوله معمولی ترین خدمات برای یک ساختمان مسکونی است. لوله کشی خانگی در فضای باز و داخلی، تغییر سیستم زهکشی و… از جمله چندین نوع خدمات مسکونی هستند که مجموعه ما در انجام آن با کمال میل در خدمت شما است.

روتر

برای پاکسازی سیستم زهکشی، برخی از خدمات لوله کشی از ابزارها و قطعاتی مانند روتر استفاده می کنند. روترها دارای یک دوربین متصل به نوک هستند که به لوله کش در گرفتن تصمیمات دقیق و همچنین انجام کار با دقت بالا کمک می کنند. در طول چنین فرآیندهایی برای رفع گرفتگی احتمال آسیب به لوله ها بسیار بالاست. در نتیجه، استفاده از این سیستم بسیار کارآمد می باشد.

سایر خدمات

سایر خدمات نگهداری و پیشگیری از وقوع مشکلات، شامل تهیه صافی برای تمام زهکش ها برای جلوگیری از ورود زباله به لوله ها، بازرسی لوله برای کنترل نشتی، سرعت زهکشی مناسب، پاکسازی رسوبات معدنی از سر دوش و نصب هشدار سیل می باشد.

دلایل اعتماد شما به شرکت لوله بازکنی بزرگ تهران

 با تجربه

گاهی برای انجام عملیات لوله کشی به افرادی متوسل می شویم که دانش و تجربه کافی در این زمینه را دارا نمی باشند و بجای امداد رسانی اوضاع را وخیم تر از قبل می گردانند. شرکت لوله بازکنی بزرگ تهران با داشتن سرویس کاران و کارشناسان باتجربه در این زمینه می تواند با اعتماد کامل به شما این تضمین را بدهد که با این مسئله روبه رو نخواهید شد. متخصصان ما دقیقا می توانند مشکل را بررسی کرده و در رفع آن بدون اذیت کردن و گیج کردن شما، اقدام نمایند.

 قابل اعتماد

وقتی شما در سیستم لوله کشی و فاضلاب خود با مشکل برخوردید و با لوله کش تماس گرفتید. انتظار دارید در کم ترین زمان ممکن، مامور حل مشکل را در مکان مورد نظرتان داشته باشید. ما به شما این اطمینان را می دهیم بعد از اولین تماس شما برای گرفتن خدمات از مجموعه ما در عرض کم تر از نیم ساعت در هر نقطه ای از تهران که باشید سرویس کاران، به خدمات رسانی جهت برطرف مشکل به خدمت خواهند رسید.

ضمن اینکه شما می توانید این اطمینان و اعتماد را داشته باشید که تمامی کارمندان ما دارا ی اخلاق و رفتار شایسته و مناسب می باشند و اگر مشکلی پیش آید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید