5 دلیل برای تماس با لوله کش ها

شاید نتوانید از شکستن و نشتی یافتن لوله ها جلوگیری کنید، اما می‌‌توانید از سبب این مشکل، آگاه شوید. یکی از بهترین نکاتی که به همه صاحبان خانه توصیه می‌شود این است که قبل از نیاز به لوله کش، همیشه شماره یکی از آن‌ها که توصیه شده و قابل‌اعتماد می‌باشد را در دسترس داشته باشید.

اگر مشکل بزرگی دارید یا اگر نمی‌دانید  مشکلی که با آن مواجه هستید دقیقا چه چیزی است با دریافت خدمات از لوله کش می‌توانید مشکل‌تان را حل کنید لوله کش در رفع آن به شما کمک خواهد کرد. خوشبختانه، نشتی های عمده لوله کشی اغلب بدون هشدار رخ نمی‌دهد.  پس در هنگام بروز یکی از مشکلات در لوله ها ( که در قسمت دیگر به توضیح آن خواهیم پرداخت) به تعمیر آن اقدام کنید. تا مشکل بزرگتر نشده و هزینه اضافی و … را به بار نیاورد.

مشکلاتی از قبیل قدیمی و فرسوده بودن زهکشی و لوله کشی خانه که نیاز به تعمیر و تعویض دارند، ضمن اینکه گاهی اوقات سرد و گرم شدن لوله ها سبب ترکیدگی آن‌ها و نشتی می‌‍‌‌گردد که این مشکل اکثرا در مناطقی با آب و هوای سرد به وفور اتفاق می‌افتد. گاهی اوقات گرفتگی سردوش ها، لوله های آب با رسوب و آهک نیز سبب کم شدن فشار آب می‌گردد تمامی این مسائل و سایر مشکلاتی که در قسمت پایین به ذکر آن خواهیم پرداخت می توانند به دست لوله کش های ماهر حل گردند.

آیا متوجه نشت، چکه یا کاهش جریان آب شده اید؟

اگر شیر آب دائما درحال چکه کردن بوده یا شیر آشپزخانه به طور ناگهانی بسیار ضعیف و با فشار کم جریان می‌یابد، این مسئله ممکن است نشانه دهنده نیاز تجهیزات به تعویض بوده و علت آن گرفتگی هواکش یا مسدود شدن سردوش ها باشد. برای انجام این گونه تعمیرات اگر کمی سررشته در باب لوله کشی داشته باشید؛ می‌توانید به راحتی آن را به انجام برسانید اما اگر کاملا ناآگاه هستید برای حل این مسئله نیز مجبور به تماس با لوله کش مورد اعتمادتان هستید.

رسوب

همه آب ها کیفیت یکسانی ندارند.آب مورد استفاده بسته به مواد معدنی و مواد افزودنی می‌تواند به شدت متفاوت باشد. اگر متوجه لکه‌هایی از هر نوع (پودر سفید، سبز یا قهوه‌ای یا پوسته‌ای) بر روی دستگاه‌ها و شیرآلات خود شدید، باید متوجه باشید که همین نوع تجمع ممکن است بر جریان آب لوله‌های شما نیز تأثیر بگذارد. توصیه می‌شود یک سیستم تصفیه برای کل خانه یا برخی فیلترها بر روی شیرهای آب نصب شود.

فلکه اصلی آب

اگر در داخل خانه شیر قطع کننده اصلی آب ندارید، نصب آن را در نظر بگیرید و مطمئن باشید که همه اعضای خانواده از محل آن آگاهی داشته و با طرز کار آن آشنا باشند تا در صورت لزوم هر چه سریعتر بتوانند آب را قطع کنند، این ایمنی ممکن است به شما در صرفه جویی هزینه های کلان کمک کند تا در مواقع اضطراری از آسیب عمده به خانه و وسایل جلوگیری گردد.

زهکشی کند یا گرفتگی

آیا هنگام شستن دست ها آب در سینک باقی می ماند. تخلیه کند یا گرفتگی یک مشکل بزرگ در هر زهکشی است.  آخرین کاری که در این گونه شرایط باید انجام دهید، خرید یک پاک‌کننده شیمیایی است پاک کننده های شیمیایی فاضلاب برای سیستم لوله کشی بسیار مضر می‌باشند و اغلب منجر به مشکلات متعدد دیگر در لوله کشی می‌گردند.با تصمیمی هوشمندانه و کمک گرفتن از متخصص می‌توانید مشکل خود را حل کنید.

آبگرمکن

آبگرمکن خانه شما احتمالاً حدود هشت تا دوازده سال عمر می‌کند. اگر دوش شما به اندازه کافی گرم نمی‌شود، به اندازه کافی گرم نمی‌ماند یا مدام با مشکل نداشتن آب گرم مواجه هستید؛ برای حل این موضوع نیاز به لوله کش ماهر برای تعمیر دارید. ما می‌توانیم از طریق فرآیند تعویض یا تعمیر بی عیب و نقص به شما کمک کنیم. شرکت لوله بازکنی تهران بزرگ یکی از شرکت های معتبر در تمامی خدمات لوله کشی می‌باشد.

تجهیزات و تاسیسات جدید

اگر در فکر تعویض و جایگزینی سینک آشپزخانه، با چیزی مدرن تر و شیک تر هستید یا می‌خواهید یک جکوزی پیشرفته در حیاط خانه خود نصب کنید که بتوانید در تمام طول سال از آن استفاده کنید و یا اگر به فکر اضافه کردن شیرهای آب متعدد و متفاوت به خانه خود هستید بهتر است با یک لوله کش حرفه ای تماس بگیرید. برای جابجایی اقلام بزرگ، مانند ماشین ظرفشویی و یخچال که انجام آن می‌تواند به تنهایی یک دردسر بزرگ باشد و اغلب نیاز به جابجایی خطوط تامین و تخلیه دارد باید حتما از یک لوله کش ماهر در این زمینه کمک بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید